onsdag 20 augusti 2008

Bloggar sparsamt

Är mycket nystarter de här tiden för min del. Sonen börjat på dagis, jag har börjat jobba efter 5 veckors semester. Det är lite körigt helt enkelt. Helt enkelt inte haft tid att blogga. Men det kommer.
Men lite Johannes 17 (Jesu översteprästerliga förbön) kanske jag kan flika in med :)

24 Fader, jag vill att där jag är, där skall också de som du har gett mig vara med mig, så att de får se min härlighet som du har gett mig, eftersom du har älskat mig innan världens grund var lagd. 25 Rättfärdige Fader, världen har inte lärt känna dig, men jag känner dig, och de vet att du har sänt mig. 26 Jag har gjort ditt namn känt för dem, och jag skall göra det känt, för att den kärlek som du har älskat mig med skall vara i dem och jag i dem

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar