söndag 29 mars 2009

Fasta

Tänker pausa från bloggande/debaterande ett tag.
På återseende!
Just debatterandet på flashback tar verkligen tid, och ibland debatterar jag mest för att ha rätt över andras åsikter. Det leder sällan till något annat än att man blir arg, och då bidrar man inte till att spdrida budskapet om Jesus. Så en paus är av godo ett tag känner jag..

Spana in Kaffepaus senaste "djupa" inlägg.

http://kaffepaus.wordpress.com/2009/03/29/borjan-pa-ett-slut-eller-slutet-pa-en-borjan

4 kommentarer:

  1. Vila kan vara bra. På återseende!

    SvaraRadera
  2. Ta det lugnt och kom tillbaka när tiden känns rätt.

    SvaraRadera
  3. Vill bara skriva att du har varit fantastiskt duktig på att skriva,och att jag respekterar ditt beslut!!Välkommen på tisdag med gruppen,om det passar,det har varit en intressant helg med en präst som heter Anders-Petter Sjödin,han pratade också om att det är viktigt att ta paus vissa perioder,ta ett steg tillbaka och reflektera över livet!Önskar dig Guds bästa i fortsättningen och hoppas du inte slutar definitivt med blogandet!Vi höres,mvh. L-G

    SvaraRadera
  4. Hehe.. Inser att pausa i bloggandet inte är möjligt, då jag bloggar till stor del för att sortera tankar som ligger på mitt hjärta.
    Kanske kommer ett inlägg senare :)

    SvaraRadera